Windsor-pakke
Windsor-pakken indeholder 'The Windsor' Ironcast, som bruger en unik enhed, der stjæler et lag af skjoldets forsvar fra modstanderen. Dette svækker modstanderen samtidigt med at det forbedrer dens eget forsvar. Kommandant Henry Brent har en speciel evne, som belønner spillere, der matcher lange nodekæder, med et midlertidigt skjoldboost. Desuden begynder hans Ironcast altid spillet med et aktivt skjoldlag.