Windbound - Ancestral Gear
I Karas stamme er historierne om hendes forfædre legendariske. Jægere, fiskere, krigere, poeter, og filosoffer. Deres historier fortæller om et folk som levede i perfekt harmoni med naturen, og som svømmede i det dybe hav i selskab med guderne. Selvom historien om deres fald er gået tabt til tiden, så lever deres arv videre i disse artefakter som har overlevet helt til vores tid. Forfædrenes Beklædning Denne værdsatte beklædning – som passer både en kriger eller en præst – er blevet videregivet fra generation til generation, og nu er tiden kommet til at Kara skal bringe ære til hendes forfædre. Forfædrenes Åre Strømhvirvlen blev tilbedt i fortiden, men dens sande betydning er et mysterie for Karas folkefærd i dag. Ikke desto mindre er denne gennem-saltede træåre stadig stærk og brugbar, på trods af dens alder. Forfædrenes Kniv Det er et mysterie hvor forfædrene fik disse havskår fra, men man kan ikke benægte deres effektivitet. Lysende, holdbare, og utroligt skarpe. Denne kniv skærer lige så godt i dag, som den gjorde for hundrede år siden.