Wildcards
Spil Hand of Fate på en helt ny måde , med tilføjelse af Fate -kort . Vælg din skæbne , og du vil spille med en helt unik sæt regler og møde en helt unikt sæt af udfordringer. Denne DLC omfatter 9 nye Fate -kort med deres egne Encounters og særlige poster.