Wild Thing Skin Pack
Slip dit indre bæst løs, og bliv konge i junglen med Wild Thing DLC-pakken, som indeholder tre nye, vilde våbenskins, der kan bruges på alle våbenmodeller i spillet. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.