White Noise 2
Nyd en frisk rædsel erfaring med White Noise 2! White Noise 2 er efterfølgeren af ​​den succesfulde White Noise Online. Være en del af investigator team, eller tage kontrol over skabning og fortære dem! White Noise 2 tilbyder en 4vs1 asymmetrisk horror oplevelse, der ikke vil lade nogen uberørt. Spil med dine venner White Noise 2 har et enkelt matchmaking system, der giver dig mulighed for at spille med dine venner uden komplikationer. Indtast spillet, skal du vælge din side eller overlade det til held, og begynde at spille! Efterforskerne er tilbage Som en undersøger, udforske området, samarbejde med dine partnere, og sørg for ikke at fare vild, eller vil du være et let bytte for den skabning! Prøv ikke at miste din sanity og se din lommelygte batteri niveau for at undgå at gå blind. Og skabningen så godt! Som skabning, stilk dine byttedyr og jage dem uden at blive set. Lys kan lamme dig, så brug dine kræfter til at undgå det, og skabe ravage på de efterforskere, sprede dem til at gøre lettere byttedyr. Tilkald totems der vil advare dig om tilstedeværelsen af ​​nærliggende efterforskere, og forhindre dem i at plukke de 8 bånd, før du er færdig med dem! Tilbage fra graven I White Noise 2, betyder døden ikke betyder game over. Rise som et spøgelse og drage fordel af dine forbedrede udforskning færdigheder til at hjælpe de resterende efterforskerne i deres søgning. Lås op for nye emner Lås op for nye figurer og lygter, som du spiller, herunder den klassiske White Noise Online tegn. Hver enkelt har forskellige specialer og kompetencer. Foretrækker du en stealhty tilgang, eller vil fokusere på hastighed selv, samtidig med at støj? Bedre lommelygte batteri, eller forbedrede udforskning færdigheder? Genoplev de bedste øjeblikke Selvfølgelig signaturen replay skærmen er tilbage i White Noise 2. Når spændende session er overstået, tage et grin kontrol hvordan holdet gik i cirkler, eller en af ​​efterforskerne fik tabt!