Westerado: Double Barreled
"Westerado: Double Barreled er Ostrich Banditos' hyldest til de gamle spaghettiwesterns om en grumset fortid, dens konsekvenser og om at tage hånd om din egen fremtid. Da din familie bliver myrdet af en mystisk desperado, drager du ud i verden for as tage hævn. Ved hjælp af dine gode gamle skydejern tager du hånd om skæbnen - din egen såvel som andres. Hvis ord ikke længere rækker til at overtale en karakter, så træk seksløberen og se hvad der sker. Du kan skyde hvem som helst, når som helst. Spil som lovløs eller helgen, udforsk den åbne verden, mød et utal af karakterer og bestem hvordan din hævnhistorie skal udfolde sig. Specifikationer Opspor og jag desperadoen der myrdede din familie, udforsk indbyggernes historier og beretninger. Udfork alle muligheder og skab en enestående og unik historie hver gang du spiller. Rid, skyd og tru dig gennem et ekspansivt vilde vesten, udvidet med splinternye miljøer som skov, ørken og bjerge. Bad i western-solen mens du nyder en verden opbygget af de mest grynede pixler på denne side af Montezuma - for ikke at snakke om et varieret western-soundtrack, der byder på live-indspilninger af banjoer, trompeter, saloon-pianoer og meget mere! VÅBEN! Lad din seksløber tale for dig, du kan trække og spænde hanen under en hvilken som helst samtale. Skyd hvem som helst, når som helst uden undtagelser. Vælg dit favorit våben, hvad enten det er en revolver, haglgevær eller en tomahawk. Du kan gemme dit spil på flere pladser for at gemme dit fremskridt i forskellige spilsessioner og udforske alle retninger af fortællingen. Tekniske opgraderinger til fuld understøttelse af controllers, samt 720p/1080p-skærmopløsning.