Lichtspeer: Double Speer Edition
LICHTSPEER er en actionfyldt arkadelysspyds-kastesimulator, som foregår i en ældgammel germansk fremtid. Indeholder et tordenbrag af en samarbejdsudfordring for to spillere! I et land fyldt med pingvinvikinger, pølsezombier og hipster-iskæmper er det en kunst at overleve. Til alt held er en arkaisk mester, der bærer på et elegant våben, blevet hidkaldt for at behage guderne og genoprette balancen i universet. Grib dit lysspyd, slip tysken løs, og udforsk steder, der er som taget ud af en germansk sagnfortælling. Overlev med manér, og forbedr dine evner, så du kan kæmpe for de almægtige guders ære og fornøjelse. SIGT. SKYD. DRÆB. DØ. LICHTGUDERNE FORLANGER DET. Dette er LICHTSPEER. EN ENESTÅENDE BLANDING Oplev en überfed blanding af arkadespils-action og lysspydkast-simulering. TEAMWORK SÅ DET TORDNER Kæmp for æren sammen med din firbenede ven i samarbejde. WUNDER BOSS-KAMPE Kæmp mod en hær af enorme wunder bosses – udnyt deres svagheder og smadr dem i tusinde stykker! EN ÆLDGAMMEL GERMANSK FREMTID ER HIDKOMMET Gå på opdagelse i en ældgamel germansk fremtid, og nedkæmp horder af biedermeier-bæster fra en anden dimension – pølsezombier, onde rumdværge, skater-hvalrosser, og hvad du ellers kan forestille dig. VIS DINE LICHTMAISTER-EVNER Halshug dine fjender med hoveskud, udfør særlige angreb, og udløs zuperheftige komboer for at forbedre din score og imponere dine venner! ET BOMBASTISK SOUNDTRACK Giv los til et bombastisk soundtrack af Marcin Sonnenberg, der spænder fra elektronisk rummarch til techocumbias vibrerende rytmer. RAGE QUIT OG NYE SPILTYPER+ Stadig sulten? Tag udfordringen op, og se om du har, hvad der skal til for at klare den grusomme og nervepirrende rage quit samt andre nye spiltyper+.