WeakWood Throne
Der er sket noget slemt i kongeriget WeakWood ... vilde bæster traver rundt på markerne, og befolkningen får det værre dag for dag. Det hele begyndte, da den nye konge overtog magten. Besøg tronrummet for at finde ud af, hvad der er galt! Rejs rundt i landet på skateboard eller med båd, snak med befolkningen, løs opgaver, og dræb monstre for at få XP. Opgradér dine evnepoint i styrke, behændighed eller magi, find guld i skjulte kister, køb eller find våben og rustning samt eliksirer og andet udstyr. Du skal styrke din figur og finde din foretrukne kampstil for at blive klar til den endelige rejse mod øst ... til kongens slot! På denne færd er fjenderne farligere, men de er blot en forsmag på, hvad der venter i det endelige opgør!