We Sing Pop
Med de bedste numre fra verdens største artister, heriblandt superhits fra The Chainsmokers, Bruno Mars, Lorde, Beyoncé, Sia og Sean Paul samt deres officielle musikvideoer i HD. We Sing Pop leverer en prisbelønnet festoplevelse direkte i din egen stue. Syng sammen, eller dyst med op til fire venner på samme tid, eller syng alene, og stig til tops på ranglisterne online, og bliv den stjerne, du drømmer om!