Wattle Gobbler
Nu får du tallerkenen helt fyldt op med denne Headhunter-tilføjelse til Borderlands 2. Du kommer ikke til at mangle action, når du kæmper mod Ravenous Wattle Gobbler. Stil din sult efter action, og gør kål på ham. Så får du hele historier fra Grandma Torgue samt lækre hoveder og drager!