"Repræsenter." Du er mere end blot en fan. Du er en del af Ubisoft Dev Team. Så ifør dig nogle ikoniske Ubisoft-ting, og hæng ud med os. Vi kunne ikke have gjort det uden dig! Indeholder: – Komplet sæt tøj – Lakering til køretøjer. – Specialfinish til våben.