Dyk dybere ned i San Franciscos historie, og hersk over San Francisco-bugten som den mest frygtede hacker i byen. Oplev typiske biler, våben og tilbehør, og find den forbryder, der efteraber den berygtede Zodiac Killer i en ekstramission. Pakken indeholder: – Zodiac Killer-missionen: En morder iscenesætter sine ofres lig over hele Oakland og håner politiet ligesom den berygtede Zodiac Killer i 60'erne. Afkod meddelelserne, og find efteraberen! – Void Dasher-bil: Denne bil med stealth-teknologi er sværere at spore for fjenderne. – Peste Negra-bil: Denne bandebil er optimeret til sportskørsel og afbalanceret styring. – Chameleon Copter-decal: Denne hemmelige drone hjælper dig med at gennemføre missionerne diskret. – Defalt-dragt: Kan du huske Defalt fra Watch_Dogs? Bær en dragt, som er inspireret af Defalt, og vis, hvem der er boss! - Protocol Pistol.