WARTILE
Oplev et levende og åndende (bræt)computerspil, der inviterer spilleren med ind i en miniatureverden fyldt med små eventyr. Det hele foregår på smukt håndskabte diorama-slagmarker med inspiration fra den nordiske mytologi – som en hyldest til vikingerne! Wartile er et tidsbaseret spil, som holder gang i begivenhederne, samtidig med at du får tilstrækkeligt med muligheder for at planlægge dine træk. Selvom det indeholder de strategiske elementer fra turbaserede spil, vil en kombination af temporeducerende funktioner og tidsbaseret gameplay sikre en intens kampoplevelse, samtidig med at du får chancen for at trække vejret og træffe strategiske beslutninger. Grundlæggende er Wartile et spil, der handler om positionering og taktik.