Warhammer: Vermintide 2 - Varagza
Varagza-kollektionen indeholder to premium stykker kosmetik for Bardin Goreksson: Kahirns Hat og Varagvlags skind. Kosmetikken kan bruges på Bardin Gorekssons Ranger Veteran-karriere. Om kosmetikken: Kahirn – Hat Imponerende hjelm med en stil, som er populær på tværs af Bjergene ved verdens ende. Bedst at gå sidelæns gennem smalle døre. Varagvlag – Skind Ulveskindsrustningen for en ensom vandringsmand, muligvis et udskud fra sin venteposition. Meget varm, selv i de koldeste klimaer.