Warhammer: Vermintide 2 - Templar Herald
Tempelridderen Herald-kollektionen indeholder to premium stykker kosmetik for Markus Kruber: Griffon Crown-hatten og Ridderen Griffon-skindet. Kosmetikken kan bruges på Markus Krubers Fodkriger-karriere. Om kosmetikken: Griffon Crown – Hat Skattet ror tilhørende et for længst dødt medlem af Ridderordenen Griffon. Ridderen Griffon – Skind Rustning fra de kejserlige riddere Griffon, en tempelridderorden grundlagt af den tapre sekt Knights Panther.