Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Sisters of the Thorn er tjenestepiger for Ariel, Athel Lorens livgivende dronning, men der er nogle blandt dem, som tilbeder mørkere og ondere magter. Kerillian, der er genfødt ind i deres mystiske rangorden, går i kamp med trylleformularer og spyd, og trække på naturens pragt for leve op og beskytte sine allierede. – Slip gudindernes gaver løs med to nye våbentyper: Briar-spydet og Deepwood-staven. – Omfavn naturens sjæl med et nyt unikt talenttræ. – Fryd dig over naturens herlighed med et eksklusivt karakterskin og nye stemmelinjer. – Brug Cadais og Cytharais velsignelser til at styrke og beskytte andre helte. – Ændr udseendet af din Sister of the Thorn med helt nye kosmetiske elementer Indeholder disse kosmetiske genstande: 5 nye Briar-spydillusioner 5 nye Deepwood-stavillusioner 4 nye farvevariationer af heltens skin 4 nye hatte 3 nye portrætrammer 6 eksklusive borgmalerier BEMÆRK: Når du køber den kosmetisk opgradering Warhammer: Vermintide 2 – med Sister of the Thorn-karrieren vil du modtage 335 shilling (i valuta i spillet), som du kan bruge i butikken i spillet.