Warhammer: Vermintide 2 - Karak Norn Hold-Keeper
Karak Norn Hold-Keeper-kollektionen indeholder to kosmetiske tilkøbsgenstande til Markus Kruber: Gungasti-hatten og Valayas Hearthguard-skin. De kosmetiske genstande kan anvendes på Bardin Gorekssons karriere, Ironbreaker. Om de kosmetiske tilkøbsgenstande: Gungasti - Hat Frygtindgydende hjelm, opkaldt efter det sjældne dværgemusikinstrument, som dens horn har en mærkelig lighed med. Valayas Hearthguard - Skin Forgyldt rustning til en dawisk ironbreaker, der altid er klar til at forsvare sit hjem og sine elskede.