Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
Forgotten Relics Pack er en pakke med følgende våben og kosmetiske genstande: 5 nye våben. 4 nye malerier. 1 ny portrætramme. Indeholder følgende våben: Griffon-foot - Victor Saltzpyre Det perfekte nådesløse våben til en enøjet finskytte. Kan anvendes af karriererne Witch Hunter Captain, Bounty Hunter og Zealot. Coruscation Staff - Sienna Fuegonasus Væk Aqshys magt, og gør alt til aske. Kan anvendes af karriererne Battle Wizard, Pyromancer og Unchained. Trollhammer Torpedo - Bardin Goreksson Troldhammertorpedoen er et mesterstykke indenfor dværgehåndværk. Kan anvendes af karrierene Outcast Engineer og Ironbreaker. Moonfire Bow - Kerillian Du behøver ikke et kogger, for denne magiske bue skaber pile af den blå luft. Kan anvendes af karrierene Waywatcher, Handmaiden og Shade. Spear & Shield - Marcus Kruber Et spyd og et skjold er kernen i Kejserrigets hær, gode til at stikke og parere med. Kan anvendes af karriererne Mercenary, Huntsman og Foot Knight. Når du køber Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics Pack, modtager du 150 shillings (valuta i spillet) som du kan bruge i butikken i spillet.