Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
Elithis pilgrimsrejses-kollektionen indeholder to premium stykker kosmetik for Victor Salzpyre: Udyrsjægerens hat og Helhunten's Hauberks skind. Kosmetikken kan bruges på Victor Saltzpyres Heksejægerkaptajn-karriere. Om kosmetikken: Udyrsjægerens hat – Hat En tempelridders hovedbeklædning, der er vant til at opspore de forbandede kaosbørn, hvor end de måtte gemme sig. Helhunten's Hauberk – Skind Joseph von Helhuntens beklædning, en berømt (berygtet) dræber af de ikke-døde. En mand, hvis vej du ikke vil krydse, om du er levende eller ej.