Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Huntsmarshal's Raiment
Jagtlederens dragt er en kosmetisk tilkøbspakke, der indeholder et skin og en hat til Markus Kruber. Jagtlederens dragt-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Markus Kruber: Kosarens krone-hatten og Wulfharts tøj-skin'et. De kosmetiske genstande kan bruges på Markus Krubers Huntsman-karriere. Om de kosmetiske genstande: Kossarens krone – hat En hat som traditionelt kun bæres af en jæger som har vundet en brydekamp mod en bjørn. Wulfharts tøj - skin Jagttøj tilhørende Markus Wulfhart, monsterdræber og Kejserrigets jagtmarskal. Praktisk tøj til en praktisk mand.