Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Dreadlord's Array
Frygtherrens klædebon-kollektion indeholder to kosmetiske genstande til Kerillian: hatten Drakiras smil og skin'et frygtherrens kappe. De kosmetiske genstande kan bruges på Kerillians Shade-karriere. Om de kosmetiske genstande: Drakiras smil - Hat Piratmaske fra Naggarothi. Det er ikke den mest praktiske klædning, men folk glemmer dig ikke lige med det første. Frygtherrens kappe - Skin En frygtindgydende rustning som bæres af én af yndlingene ved Malekiths hof - en position de færreste kan beholde ret længe.