Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Atylwyth Rime Master
Atylwyth rimmester-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Kerillian: hatten Atylwyth-krone og skin'et Atylwyth sangerkåbe. Kosmetikken kan bruges på Kerillians Vejvogter-karriere. Om kosmetikken: Atylwyth-krone – hat De traditionelle klæder for vejvogterne i Vinters Hjerte, der også agerer som fortællere af rigets ældste folkeeventyr. Atylwyth sangerkåbe – skin Der er mange vinterfortællinger i Athel Loren, og hvert år genfortæller Atylwyths sangersmede dem alle i stjernernes klare lys.