Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Pack
Udforsk tomrummet med disse ekstra spilgenstande: ● Spilgenstand – Unik Rogue Trader-trone (Unique Rogue Trader Throne) Skift udseendet på tronen på dit tomrumsskibs bro til noget endnu mere fornemt og passende til din status som Rogue Trader. ● Spilgenstand – Kerub (Cherub Pet) Giver dig mulighed for at ændre din trofaste følgesvends udseende fra den almindelige Servoskull til Kerub!