Warframe: TennoCon 2026 – digital pakke
Tilføj straks dette års eksklusive TennoCon-genstande til dit arsenal (kun tilgængeligt i en begrænset periode)! Denne pakke inkluderer: - Hunhullus-ephemera - TennoCon 2026-emote - TennoCon 2026-tegn - TennoCon 2026-segl - TennoCon 2026-visning - Baro Relay-billet - 1 Regal Aya - 475 platin Få adgang til Baros TennoCon 2026 Relay, og ombyt dukater til enhver genstand, Baro nogensinde har solgt. Gå ikke glip af denne sjældne mulighed! Starter d. 11. juli 2026, kl. 11:00 ET og varer indtil d. 18. juli 2026, kl. 11:00 ET Den digitale TennoCon 2026-pakke er kun tilgængelig i en begrænset periode og kan kun købes én gang pr. konto.