Warframe: Constellations Gemini-samling
Led stjernerne som en kyndig bøddel eller blodbadets budbringer med denne duo af Gemini-skins samt deres tilhørende emotes. Constellations Gemini-samlingen inkluderer: - Ryoku Gemini-skin - Ryoku Gemini-emote - Vena Gemini-skin - Vena Gemini-emote - 375 platin Denne samling kan kun købes én gang pr. konto.