War Hero Pack
Det er ikke rigtigt 40’erne uden en krigshelt. Den rolle spiller Vito godt med War Hero-DLC’et. Du kan køre i to militærbiler og opleve den overlegne styring i al slags vejr. Vito ser flot ud med to nye militær-kostumer, fuld uniform og drejlstøj.