Voyeur Pack IV
Denne gratis pakke hjælper dig, når du spiller sammen med en makker, som har downloadet yderligere indhold, der kan hentes. Denne gratis pakke giver dig ikke adgang til brug af indhold, der kan hentes, men giver fuld kompatibilitet i et samarbejdsspil. Og som tak fordi du støtter Saints Row IV, får du også denne beklædningspakke gratis.