Voyage: Xbox Edition
Voyage er et filmisk eventyrspil, der fanger essensen af fælles udforskning. Uanset om du beslutter dig for at spille alene eller sammen, vil rejsen dreje sig om to overlevende på jagt efter svar fra en længst glemt fortid. Tag ud på en rejse, optrævl et mysterium og find en vej hjem sammen. * Delt oplevelse - Arbejd alene eller sammen med en ven for at guide de to overlevende og udforske Voyages verden i en problemfri samarbejdsoplevelse. * Håndmalet - Fortab dig selv i Voyages vidtstrakte håndmalede miljøer. * Ordløs fortælling - Find svar på en mystisk, ordløs rejse. * Ikke-voldelig - Med vægt på udforskning frem for vold, kan Voyage nydes af alle. * Levende lydside - Musik og lyd af Calum Bowen, komponist for Snipperclips, Pikuniku og Lovely Planet.