Vortex chipsæt
Gå all-in med Vortex chipsættet. Dette fortryllende detaljerede, futuristiske, sci-fi-inspirerede sæt vil sende dine modstandere ud i en sand hvirvelstrøm. Spil i stil med det perfekte akkompagnement til ethvert spil omkring pokerbordet.