Volatile Hunter-pakke
Spred skræk og rædsel blandt nattens zombier! Tag din selvlysende dragt og dine særlige våben i brug, og sæt dig bag rattet i din Volatile Hunter. Vis dem, at du blev født i mørket og formet af skyggerne! Volatile Hunter-pakken inkluderer: et nyt buggy-udseende, en ny figurdragt og design til nyt sværd, kølle, mukkert og kniv. Bemærk: Dette indhold kræver udvidelsespakken Dying Light: The Following.