Void Gore
Skyd dig gennem helvedes uendelige niveauer! Skaberne af Project Starship kommer nu med en ny og mareridtsagtig en "shoot'em up"-oplevelse i en stil du kender fra spillearkaden. I Void Gore er du en stjernepilot, der rejser gennem helvedes niveauer og bliver rig på vejen ned. Optjen mønter, når du nedkæmper de overnaturlige rædsler i en pulserende lodret rullestil, og brug dem derefter på opgraderinger, så du holder dig i live for at bevise dine færdigheder på de online ranglister! Du må overleve bølgerne af fjender, så du når det næste niveau af ondskab og fortvivlelse, indsamle power-ups, møde stadig mere udfordrende fjender og øge din score multiplikator, når du kæder flere drab sammen. Overlev så længe som muligt og bevis dine færdigheder som den ultimative pilot. Det er jo bare en simulering ... eller er det?