Viva Games Collection
To gode spil fra Viva Games i en pakke! Immortal Legacy: The Jade Cipher: Dyk dybt ned i oprindelsen til en skummel kinesisk legende og opdag hemmelighederne bag en øs glemte fortid i dette pulserende eventyr. Dit legetøj: Kan du huske dit barndomslegetøj? Hvor er de? De var din ven nogensinde, men kan du forestille dig, hvordan de vil være dit mareridt for nu? Et populært 3D first person puzzle eventyrspil er nu til salg!