Virtua Fighter 5 Final Showdown
Genfind din indre kriger og forbered dig på det ultimative showdown! Virtua Fighter 5 Final Showdown er den endelige version af Virtua Fighter 5-serien, der inkorporerer alle de forbedringer, som SEGA har lavet siden 2007, med nogle helt nye funktioner.