Violet Wisteria
Bliv en magisk, sværdsvingende heltinde, og tag kampen op mod de onde kræfter på tværs af tid, rum og alternative dimensioner! Vend tilbage til stilen fra de japanske fantasy-platformspil fra 80'erne og 90'erne, når du styrer den modige heltinde Wisteria Asagiri på hendes færd, hvor Jorden, det højere rige og de underjordiske riger skal reddes fra den mørke troldmand Maskandes! Violet Wisteria er et sidescrollende action-platformspil med et unikt trefarvet angrebssystem. Dette system, der kræver hurtig dømmekraft og præcision, gør det muligt for Wisteria at udføre sværdhug og stød baseret på fjendens farve, hvor kun det rigtige angreb rammer rigtigt. Fjendens farver er gjort tilfældige for at holde spillerne på tæerne på tværs af de otte omhyggeligt designede baner, der hver fører til en spændende bosskamp! Rejs mellem dimensioner, fra flydende øer og fredfyldte skove til ødelagte bylandskaber og kosmos' yderste grænser, og sving dit sværd for fredens og retfærdighedens skyld!