Vinebound: Tangled Together
Vinebound er et samarbejdsspil for 1-2 spillere, hvor man skal koordinere angreb for at besejre horder af fjender. Kan jeres venskab overleve det botaniske kaos i Garden Lands? Funktioner: - Ægte samarbejdsgalskab – Når man er bundet sammen af en vinranke, er hvert skridt en holdindsats, hver strækning en potentiel katastrofe, så planlæg klogt ... eller omfavn kaosset! - Smagfulde bygninger – Skab vilde kombinationer! Græskarbomber, boomarengs, brændende krydrede saucer og meget mere! - Kaotiske arenaer – Undvig skiftende lavavægge, glid på iskolde gulve, og kæmp mod elitefjender i uforudsigelige arenaer.