Vigor - Cataclysm Commander Pack
Indtag rollen som 'Cataclysm Commander' og overtag kommandoen i et ambitiøst og hemmeligt militærinitiativ med fokus på at opbygge en uovervindelig hær for enhver pris. Bevæbn dig med frygtindgydende våben, og skab ravage af en anden verden i Outlands! Denne pakke indeholder: - Service Uniform (Commanding Officer) - Officer's Hat (Lieutenant Colonel) - Helmask (Ominous Glare) - Document Case (Fine Black) - Lambskin Gloves (Elegant Black) - 3 x PH M82 + 50 x ammunition (7.62 x 51 NATO) - 5 x Gewehr 3 SG1 + 100 x ammunition (7.62 x 51 NATO) - 5 x Maschinengewehr 3 + 500 x ammunition (7.62 x 51 NATO) - 10 x Luger + 100 x ammunition (9 x 19 Parabellum) * Forbidden Cyphers Skin til Luger - 3 dobbelt XP-billetter - 5 forsikringsbilletter Denne pakke kan kun købes én gang pr. konto og er kun tilgængelig i en begrænset periode.