Veteraner
»Veteraner«-pakken indeholder godt brugte uniformer til nogle af de mest ikoniske enheder på den italienske front lige fra den italienske sardinske brigade og Bersaglieri til Østrig-Ungarns Honved-soldater. Der er fem overskæg og fire ansigtsgenstande plus ét ansigt til hver fraktion. »Veteraner«-pakken indeholder 35 genstande: - 6 Italienske uniformer - 5 Italienske hovedbeklædningsgenstande - 6 Østrig-Ungarske uniformer - 7 Østrig-Ungarske hovedbeklædningsgenstande - 4 Ansigtsgenstande - 5 Overskæg - 2 Ansigter (ét pr. fraktion) Blandt de italienske uniformer er den berømte »Sassari«-brigade (sardiniere), der blev sat ind i nogle af krigens hårdeste kampe. Desuden får den italienske officer og bjergsoldat de umiskendelig kapper, der bæres af den kongelige italienske hær. Alle uniformerne er beskidte efter kampe, så spilleren virkelig ligner en »veteran«. Østrig-Ungarn får den ungarske Honved-infanteriuniform med ungarske inskriptioner og broderinger og deres »feldkappe«. De andre uniformer er beskidte og godt brugt efter flere slag, og udrustningen passer til erfarne skyttegravskrigere. Assault-klassen får også en let sommeruniform. Pakken indeholder fire ansigtsgenstande, deriblandt to bandager til dem, der virkelig har oplevet mange kampe, nogle meget usædvanlige gasmaskebriller og en halvt brugt cigaret. Den indeholder også fem ansigtsbehåringer, blandt andet »Franz Joseph I«-bakkenbarter og det lille overskæg, der pryder den italienske general, »Pietro Badoglio«. BEMÆRK: DENNE DLC-PAKKE INDEHOLDER KUN KOSMETISK INDHOLD.