Versus-lager
"Køb 10 Versus Booster-pakker, få 5 gratis! Spark gang i dit fremskridt med 5 Versus Bounty-kort. Versus Bounty-kort kan bruges i Versus i multiplayer, inklusive spiltyper mod bots. Når du gennemfører en dusør, får du et XP-boost eller ekstra Credits!"