Vending Machine DLC
Vending Machine DLC introducerer salgsenheder, der kan genopfyldes fuldt ud, og som du kan placere hvor som helst i byen. Udvid din rækkevidde ud over din butik ved at drive flere automater på én gang, som hver især genererer passiv indkomst, så længe de holdes fyldte. Selvom disse automater giver nye forretningsmuligheder rundt om i byen, kan de ikke placeres inde i din butik, så vælg dine placeringer strategisk for at maksimere synlighed og salg.