Vegas Pack
Få en smagsprøve på det gammeldags Vegas i denne nye DLC-pakke til Mafia II. Du kan give Empire Bay et strejf af Vegas, når du suser gennem byen i to nye biler med glat styring og tidløse linjer. Vito viser sin Vegas-stil med to nye jakkesæt.