Vandell-figurpakke
Djævlen på banen er her! Mød Vandell og vov at se hans grusomme personlighed i øjnene! Denne pakke indeholder: - Figur - Vandell - Vandell Growth Box Ticket x5 *Hvis pakken er købt, kan den ikke refunderes, da den indeholder engangs-/engangsgenstande i spillet, der ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Vandell, byttes Vandell til et bestemt antal point. *Pakkekomponenter og salg kan byttes eller opsiges uden varsel.