Valiant Hearts: The Collection
Gennemlev hele historien om disse tapre hjerter under 1. verdenskrig med det anmelderroste Valiant Hearts: The Great War og dets efterfølger Valiant Hearts: Coming Home. I Valiant Hearts: The Great War bliver du rekrutteret til en af det 20. århundredes mest dødbringende konflikter. Følg krigens begivenheder med historier om rørende personer som Emile, en ydmyg bonde, tyskeren Karl, der bor i Frankrig, men tjener i den tyske hær, amerikaneren Freddie, der er ude på et hævntogt, og Anna, en tapper sygeplejerske, der leder efter sin far. I Valiant Hearts: Coming Home møder du både gamle kendinge og nye bekendtskaber. Du spiller atter sygeplejersken Anna, der er desperat efter at redde så mange liv som muligt, men du møder også nye personer. Følg James, der er Freddies bror, mens han søger den anerkendelse, Amerika nægter ham, George, en mystisk pilot, som altid er klar til at udføre en mission, eller blide Ernst, en dykker, der bliver fanget i konflikten, fordi han tjener i den tyske flåde.