Våbenpakke
Våbenpakken indeholder et udvalg af panser og våben, der kun passer til de mest modige eventyrere i Midgård! Klæd dig selv i Morgul-kronen for at ødelægge Morgul-klodser i landet Mordor, hvor skyggerne er, eller begiv dig i kamp med en minikopi af Balrogs flammende sværd. Tænkehjelmen, drageskælpanseret, krystalhandskerne og det gyldne kongeskjold søger for, at du ligner en ægte kriger. Husk for at udstyre dig med kampklare våben som Tyrebrølerens golfkølle, flammelynet og rubinsablen, og kryds Midgård med stil i et par ekstra store, stolte fødder. Disse genstande er alle under din befaling!