Universel Studios-oplevelse
Lad os tage til Universal Studios, lige her i Minecraft! Du starter dit eventyr ved portene til Universal Studios, hvor Søren Spætte vil byde dig velkommen og bede om din hjælp til at gendanne bogstaverne på Universal-globussen. Efterhånden som du går videre, vil du støde på fascinerende forlystelser, souvenirbutikker, fantastiske minispil og flere velkendte karakterer som Shrek og E.T.!