Universe For Sale
I en bizar basar er der en bekymret kvinde, der skaber hele universer i dine hænder. Universe for Sale er et håndtegnet adventurespil, der finder sted blandt de tætte skyer over Jupiter, hvor intelligente orangutanger arbejder som havnearbejdere, og mystiske kultister fjerner kødet fra deres knogler for at blive oplyst. Udforsk alle afkroge og hjørner af en faldefærdig koloni på Jupiter. Vakkelvorne tehuse, forunderlige kuriositetsbutikker og overarbejdede mekanikerværksteder myldrer i den maleriske og berygtede slumby, der er vokset op omkring den forladte mine. Alle nye ansigter, hvad enten det er mennesker, orangutanger, skeletter eller robotter, har en enestående historie at fortælle, mens de gør deres bedste for at overleve den syreholdige regn, der vælter ned. Den navnløse mester, der er fascineret af historier om Lilas evne til at skabe universer, opsøger hende en regnfuld nat for at tale om den enestående kraft, hun besidder. Selvom det er noget virkelig imponerende, forklarer hun det, som om hun fortalte, hvordan man brygger kaffe. Men det er ikke kun mesteren, der vil vide mere om Lila, som truer med at afsløre det centrale mysterie i Universe for Sale. Så vælg en kop, find nogle ingredienser, så vil Lila skabe et univers helt efter dine specifikationer. Det eneste spørgsmål er: Køber du det?