Uniform: White Tuxedo
Forudbestillinger af METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER inkluderer følgende bonusindhold: Bonusindhold ・Uniform: White Tuxedo *Dette indhold kan også opnås gennem fremskridt i spillet.