Undisputed - The Championship Upgrade Pack
Vindere bliver ikke født, de bliver smedet. Bliv konge i ringen med denne samling af fire knockout DLC-pakker: The WBC Pack, The Iron & Steel Pack, The Mexican Monster Pack og The Senator Pack. Udvid din liste med 30 kæmpere inkl. legender og opkommende stjerner med Dmitry Bivol, David Benavidez, Wladimir og Vitali Klitschko, og Manny Pacquiao. *Grundspil påkrævet.