Ultimate Upgrade-pakke 2
Ultimate Vault Hunter Upgrade-pakke 2: Digistruct Peak Challenge tilføjer 11 nye niveauer til din figur, nyt legendarisk udstyr og den udfordrende "Raid on Digistruct Peak"-bane med endnu mere spil på højt niveau. Spillere, der gerne vil have mest muligt ud af deres Borderlands 2-oplevelse, kan kombinere Ultimate Upgrade-pakken og Ultimate Upgrade-pakke 2, og derved nå en niveaugrænse på 72 samt endnu mere legendarisk udstyr og nye overniveau-spiltyper!