Ultimate Survivor Bundle
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Klæd din overlevende på til alle situationer, med de bedste redskaber og våben i Harran, og forvandl ham til Ninjaen, Den Hemmelige Agent, eller den Opdagelsesrejsende. Byg fire ekstremt stærke redskaber, og tag kampen mod zombierne op på et helt nyt niveau. Få fingrende i alle disse in-game bonusser med det samme.