Ultimate Point Bundle
Ultimate Værdi-pakken! Denne eksklusive Ultimate Point-pakke indeholder 900 point samt sjældne prestigefyldte genstande, der kan hjælpe med at accelerere din karakters vækst hurtigere end nogensinde! Gå ikke glip af denne engangsmulighed! Denne eksklusive pakke indeholder: -900 Point -Intensive Manual x1 -Vælgbar Growth Box Ticket x15 **Hvis købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs-/bruge-for-en-spilgenstande, der ikke kan hentes tilbage. **Genstande fra denne pakke sendes til din beskedboks straks efter køb.